Nya naglar x]

Heej! :D

fjärde advent i söndes ju!
Så snabbt tiden går, :o.

Målade mina naglar idag och jag tänkte först bara ha vita, men sen så ändrade jag mig.
Så jag fixade olika smilys på varje nagel. haha. ^^
Dom blev lite konstiga.. :P


haha XD

Och idag klockan fyra så ska jag till stan och köpa några julklappar typ. :)
Och sen så ska vi titta på Avatar filmen! :D HAPPY!

aw, så söt ♥



Och nu är det jullov! yay! :D
Vi slutade idag...
Dom flesta slutade i fredes typ. x]
Men jaja... :D
vad ska man göra typ. xD

HA DET BRA<3

Kommentarer
Postat av: siri

najsiga naglar ;) bruka rita ansikten på fingrarna :s

2009-12-25 @ 15:48:48
URL: http://sirilutt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0