På väg till U.S.A!

Hejsan! ^^


Otroligt kallt idag alltså!
Idag så fick vi göra smycken, för att det var sista gången typ.
För efter jul-lovet så ska vi ju byta. :)
(Jag är trä)

Men iallafall:
Jag gjorde en jättesöt armband, i brun färg. :)
Tänkte visa en bild på den!                                                         
(Dålig bild, jag vet. :P)

Men idag klockan 5:20 så åkte min älskade syster till USA.
Klockan elva-tolv vad hon i England tror jag?
Sen på natten så e hon framme i en stad som jag inte kommer ihåg vad den hette. XD
Men sen så kommer min faster till henne och kör henne hem till dom! :) (Miami)
Omg, dom har ett jättefint hus! :o
Deras kvarter liknar som Desperate Housewives typ. x]

haha...

MISS YOU EGZONA<3 Hon kommer hem om 1månad typ. :O
HUR SKA DET GÅ?!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack så mycket :)

2009-12-15 @ 23:34:32
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: Egzona

MISS U!!

2009-12-16 @ 17:05:00
URL: http://simplyegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0