New nails!

Hello! :D:D:D!!!

Har precis målat mina naglar och jag gjorde ungefär polka dots.
Men rosa-lila färg och glitter färg.
Det blev ganska snyggt ;)

Idag så skulle jag egentligen redovisa.
Men jag kunde inte för jag hade fortfarande inte hittat min mobil. :(
Den har varit borta i en vecka nu, </3

Den e någonstans här hemma.
Får försöka leta lite mer imorgon! ^^



Om 2dagar fyller min bästis sofia 12år! :D
Men imorgon så har hon fest/kalas.

Här e lite bilder på coola tårtor!

1.

2.

3.

4.


Coola dom var! :o

Vilken e er favorit?
Min e nog... 2:an & 4:an.
Men alla var jättefina ialla fall!

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 01:12:32
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0