Simpsons + Chokladbollar?

Heej alla läsare! =)

Var tyvärr inte i skolan idag heller. :(
Jag som ville till skolan ''/.
Hade jätteont i tandköttet imorse.

Sedan så gick vi till tandläkaren så fick jag en speciell tandkräm som smakade äckligt sa hon xD
Och jag ska använda den "speciella" tandkrämet istället för min vanliga i en vecka. :o
Det blir svårt. :P

Men imorgon så ska jag till skolan ialla fall! :D

Snart så börjar simpsons ♥
Ska också äta chokladbollar medans jag tittar.
Kan det bli bättre?



+


Titta på homer! SÅ SÖT! <3 :)


Ha en bra torsdags kväll! :D

Kommentarer
Postat av: TILDE

sv: haha jaa man måste nog ha en jäkligt stor mun XD

2009-11-05 @ 23:22:10
URL: http://batmans.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0